بازاریابی پیامکی، بیش از همه چیز، کاملا خصوصی است

به یاد بسپارید که شما شماره تلفن خصوصی افراد را جمع آوری می کنید، بنابراین به این اطلاعات احترام بگذارید و در ازای این اطلاعات، پیشنهاد و تخفیف های ارزشمند به مشتریان خود بدهید. تمام افراد فهرست خبرنامه پیامکی شما VIP هستند. آنها به شما اطمینان دارند و شماره تلفن شخصی خود را در اختیارتان می گذارند. پس بهتر است پیشنهادی که به آنها می دهید اختصاصی و ارزشمند باشد. این نکته را بدانید که کیفیت همیشه بر کمیت ارجحیت دارد.

توافق قدم بعدی است

اگر نمی توانید آن را دست انجام دهید، بهتر است آن را انجام ندهید. شکستن توافق پیامکی می تواند عواقب جدی به دنبال داشته باشد. هنگامی که شما پنل اس ام اس خود را دریافت می کنید، معیاری برای تعداد ارسال های خود در ذهن دارید. برخی از شما حتی می دانید که ارسال ۴ پیامک در طول ماه رقمی منطقی و کافی است. هر کاری که می کنید، تعهد خود را زیر پا نگذارید. اگر به مشتریان خود قول داده اید که در ماه برای آنها ۴ پیامک ارسال می کنید، به قول خود وفادار باشید و پیامک بیشتر ارسال نکنید. زیر پا گذاشتن این توافق می تواند در اعتماد مشتریان به شما مشکل ایجاد کند.

هنگامی که توانستید دو اصل گفته شده در بالا را رعایت کنید، وقت گسترش فهرست اعضای خبرنامه است

حال که شما با دو اصل بالا آشنایی پیدا کرده اید، وقت تمرکز کردن بر روی گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکی است. به یاد داشته باشید، اگر هیچ کس از وجود خبرنامه پیامکی شما اطلاع نداشته باشید، هیچ کس به عضویت آن در نمی آید. به همین سادگی. حال چگونه می خواهید فهرست خود را گسترش دهید؟ روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید بر اساس نوع تجارت خود از آنها استفاده کنید. مثلا اگر شما دارای یک فروشگاه آنلاین هستید، می توانید با قرار دادن باکس کوچکی در سایت خود افراد را به ثبت نام در خبرنامه پیامکی خود دعوت کنید. مهم نیست چه روشی را انتخاب می کنید تا زمانی که مزاحمتی برای مشتریان خود بوجود نیاورید.